Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers Ya Allah seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini , penuhilah dengan rahmatMu dan keberkatan di sisiMu. Semoga dengan keberkatanMu, susu yang sedikit menjadi banyak dan kenyang buat anakku Lilypie First Birthday tickers

Be My Followers

Friday, July 9, 2010

Ya Allah..murahkan rezki kami...



Harini dah masuk 23 mggu aku mengandung..dgn 1 bulan aku dh bekerja di Kementerian Kesihatan, Putrajaya...alhamdulillah, aku seronok bekerja di situ..dapat jumpa dgn org2 best..dpt prgi seminar free...dpt join program MOH..jd urusetia..mcm2 lg..lg2 dpt berjemaah setiap kali zhor dn asar klau sempatku join..

Bulan Julai ni aku kekeringan duit..ku igt gji pertama ni dpt enjoy ckit..tp jumlah gji pertama tu adalah menyamai dgn duit yuran sem masterku...lgsung ku xdpt nk njoy..huaaaa...ku kena kluarkan duit simpanan aku utk top up keperluan harianku dn lain2..ini mungkin dugaan bgku..klau aku x krja, aku kne kluarkn lbih byk duit simpanan aku utk membyr yuran sem tu..tp xpela, ku harus bersyukur.....

Bulan Julai ni, aku kena gi minum air gula kt klinik..buat cek up spt biasa..qada' puasa lg 2hari..join program taklimat katering sihat..n i want to submit my paper n tesis..so Nabila, rajinkan diri utk siapkan paper n folow up with dr mirna..

Bulan Julai ni jg, aku nk g scan baby..tgk kot2 dh nmpk jantina baby..ehe..dh nk masuk bulan ke6 ni aku nk byk2 baca buku...buat solat sunat..tenang2kan diri..nk doa moge anak yg dikandung ini jadi anak yg soleh solehah, baik perangainya dan taat pd Allah dan rasulnya dan ibu bapanya..ameeen....

Abg syg, kita sama2 buat preparation jd bakal ibu n ayah yg baik utk anak2 kita ye..:) byk2 sabar dgn syg, syg pun kne byk2 sabar..ya Allah, murahkan rezki kami..

No comments:

Post a Comment